Met ingang van 1 november 2014 werken we in het Stadskantoor alleen nog op afspraak.
Het maken van een afspraak geldt voor alle producten, behalve voor de kas en voor het afhalen van aangevraagde paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen. Ons uitgangspunt is dat klanten niet langer dan vijf minuten hoeven te wachten.
Uit klantenonderzoeken blijkt dat mensen die op afspraak komen tevredener zijn dan mensen die zonder afspraak komen. Vaak is de wachttijd namelijk aanzienlijk korter.
Vanzelfsprekend streven we naar maximale klanttevredenheid aan de balie. De voorwaarden daarvoor zijn helder. Klanten willen zo kort mogelijk wachten en op een prettige manier geholpen worden door deskundige medewerkers. Als organisatie willen we effectief en kostenbesparend werken. Door volledig op afspraak te werken kunnen we ervoor zorgen dat iedereen snel geholpen wordt en kunnen we beter sturen op onze personele inzet.
Een afspraak maken kan via www.enschede.nl. Bellen voor een afspraak kan natuurlijk ook op nummer 14053.